Toate produsele beneficiaza de garantie standard de 12 luni. Unele produse beneficiaza de 36 luni garantie, precum este specificat in paginile acestora.
Pentru garantie, produsul se trimite la garantie in service, costurile fiind suportate de catre comparator, in baza urmatoarelor documente: factura (copie) si certificat de garantie (copie). In situatia in care garantia este intemeiata, noi suportam cheltuielile de retur.
Daca clientul (care trimite coletul prin curier) solicita nejustificat garantia, defectul reclamat nu este constatat sau nu se incadreaza in parametrii termenelor de garantie, va suporta si cheltuielile cu returul produsului.
Perioada de solutionare a garantiei poate dura, in functie de defect, de la 3 zile pana la 14 zile lucratoare. Nu ne asumam intarzierile firmelor de curierat!
Garantia la calculatoare se acorda pe componente (aveti stickere pe fiecare componenta in parte) Sistemul nu se sigileaza!
Deoarece in unele cazuri problema pe care o intampinati se poate rezolva telefonic, insistam sa contactati departamentul tehnic in prealabil si sa stabiliti cu acesta modalitatea de rezolvare a problemei.
Inainte de a trimite un produs la garantie, anuntati telefonic la 0748736710 problema pe care o intampinati. Pentru o diagnosticare cat mai rapida, va rugam sa specificati defectul produselor cat mai detaliat posibil. Produsele se vor ambala astfel incat sa se evite deteriorarea lor din cauza transportului si NU vor fi insotite de accesorii decat daca acestea sunt necesare la testarea produselor.
Nota: Nu se vor trimite colete prin Posta!
Va reamintim ca aveti obligatia sa notificati in prealabil, prin telefon/e-mail/fax intentia dvs. de a trimite in garantie/returna produsele achizitionate.
Produsele software nu fac obiectul garantiei. Pcieftin nu isi asuma raspunderea pentru pierderile de date cauzate de eventualele defectiuni sau in perioada care echipamentul se afla la sediul firmei noastre.